Tack Dove Summer Glow

Läste Annas inlägg om hennes lyckade användning av brun utan sol. En normal person skulle antagligen avskräckas av att hennes armar blev prickiga och att hon fick spendera en dag med att skrubba bort skiten, men inte jag! Jag såg det som en utmaning.

Så gick till Willys och hittade, precis som Anna, endast den mörkare varianten. Tänkte att, what the heck, vi kör. Två användningar senare ser jag ut som jag brukar göra i juni. Inga katastrofer (lite gula fläckar på diverse ställen, men inget anmärkningsvärt egentligen) utan en stort sett perfekt bränna. Utan att behöva ge sig ut i solen trots att det endast är fem grader ute och, bäst utav allt, utan risk för hudcancer!

Så nu skiter jag i ifall sommaren kommer eller inte. Jag är brun ändå.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Har faktiskt boken, men inte läst den än. Får ta och göra det snart då!

2010-05-19 @ 08:55:49
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Emelie - fotoblogg

Jag kör också på Dove, tummen upp! :D

2010-05-27 @ 16:34:56
URL: http://emeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0