Du var 16 och tänkte att det där med besvarad kärlek kanske inte bara fanns i fantasin trots allt

Den här låten är bra och Carolina Liar är mitt nuvarande favoritband.




Förresten har jag börjat skriva noveller. Jag försökte skriva poesi en gång i tiden, men det var inte riktigt min grej att hålla på med att räkna stavelser och rimma, så nu har jag börjat skriva noveller. Ingen kommer få läsa dom förrän om sisådär 50 år dock, när jag slutat vara en sån där som skäms för sina känslor. Då kommer jag ge ut min dagbok i bokform också. Med fingerade namn såklart. Ni behöver inte vara oroliga.
It will be worth the wait!

If only I don't bend and break

SUCK. Jag hade tänkt skriva ett jätteinspirerande och jättefint inlägg med massor fina bilder, men blogg.se har bestämt sig för att inte fungera just därför så nu struntar jag i det.

Ni kan få lyssna på den här lilla spellistan i alla fall.

RSS 2.0