500 Days of Summer



Idag såg jag 500 Days of Summer. Jag orkar inte förklara så klicka bara på youtube-klippet och se trailern. Och när ni gjort det, se filmen.
Okej? Bra.


Snowy days and mondays always gets me down



Hej. Just nu lyssnar jag på denna trevliga lista, photoshoppar gamla bilder så att det ryker om det och surar över att det är så snöigt samt att Martin bor så långt bort. Tänkte bara titta in och säga det.

Entrance to paradise


Bild.

Jag sitter och tittar på 'En plats i solen' på åttan och kunde inte känna mig mer spyfärdig på all snö och kyla. Jag kommer seriöst aldrig mer glädjas åt den första snön och aldrig (ALDRIG!!!) mer ta en solig dag för givet och sitta inomhus med nerdragna persienner. OKEJ?

Knappt så att elva minus berör

Jag hade glömt hur härligt det känns när man gör något bra i skolan och får lite beröm, ett riktigt bra delbetyg ungefär som en bekräftelse på att man inte är helt körd trots allt. Utan riktigt duktig, faktiskt. Jag vet ju det innerst inne, men det känns ju så hemskt när orken är som minst.

Jag ska försöka spara den här känslan och se till att kicka ass på mock exams om 18 dagar!

Lying on your side with your hands between your thighs



Den här låten (Arctic Monkeys - 505) står på repeat för tillfället. Den och Gaby and the guns...

500 days of summer

Ord kan inte beskriva hur mycket jag saknar vår, sommar och sol just nu så här kommer ett inlägg fullt med fina minnen jag saknar och längtar till.


































Och bara så ni vet så såg staden ut såhär en kväll för exakt tre år sedan:



RSS 2.0