Daniel


Farmor med sonson.

Kände att jag var tvungen att göra ett litet inlägg om Niklas och Kickis fina son. Min brorson Daniel! På bilden knappt tre dagar gammal. Han är så himla liten och så himla söt. Jag och mamma var och hälsade på för några dagar sedan och fick träffa honom för första gången. Tyvärr var han lite ledsen under hela tiden eftersom han precis skulle amma, och så kom vi in och ryckte till oss honom. Hjärtskärande att se honom darra med underläppen sådär...

Det var fint att se min brorsas stolthet. När vi var där trodde Niklas att Daniel hostade för första gången och blev jätteexalterad! Dock visade sig att det bara var en nysning, men min broders stolta flin stannade kvar ändå. Jag ser fram emot att få lära känna Daniel, och såklart så kommer jag att ta rollen som den coola fastern. Jag ska lära honom allt jag kan ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

naw fan va söt! :D

faster carro.ja ska lära honom allt ja kan..är inte de från djungelboken ^^ :D

2010-05-11 @ 21:18:04
URL: http://www.fallinforzallin.blogspot.com
Postat av: Carolin

Visst är han? Världens sötaste!

Haha, jo. Djungelboken ftw ;D

2010-05-11 @ 21:45:12
URL: http://nilorac.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0