Annapanna




Igår var lilla Anna hemma hos mig och fikade! Vi satt pratade om allt och inget i några timmar och efteråt inser man hur många små minnen och historier man faktiskt delar. Det räcker med att säga ett enda ord för att vi båda ska brista ut i gapskratt för att det ordet är kopplat till något kul historia. När man känt varandra i sju år blir det väl så :)

Härligt att när man varit vänner så länge inte behöver ses varje dag för att behålla den vänskapen man har, utan att är ändå precis som vanligt när man ses igen, vare sig det var en vecka eller en månad sen man sist träffades. Anna är helt klart en av de största anledningarna till att jag överlevde högstadiet. Du är bäst Anna, och jag är jättetacksam att du fortfarande finns kvar i mitt liv!

Idag ska jag gå och titta på hennes utställning i Missionskyrkan, både keramik och tavlor. (Kom dit mellan ett och fyra om ni är nyfikna!) Sedan ska jag hälsa på min brorson för första gången!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sitter och fäller små tårar du är bäst carro <3

2010-05-08 @ 15:58:45
URL: http://www.fallinforzallin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0