Update



Hej! Det var länge sedan.

Jag sitter här, mitt i mattepluggandet inför exams, och letar efter ursäkter att ta en paus. Found one! Alternativet skulle vara att åka till skolan och tillsammans med mina klasskamrater måla lakan till vårat studentflak. Men jag orkar varken fixa håret eller cykla till skolan, så skippar det.

Det som pågår i livet just nu, förutom examsstressen såklart, är att min fina fina kamera är till salu. Jag fotar aldrig för fotandets skull längre och fotar aldrig mina äventyr fastän jag vill eftersom en systemkamera är så stor och klumpig att bära runt på, så ska byta ner mig till en Canon IXUS 105. En brun såklart.

Om du eller någon du känner är intresserad av att köpa en Canon 400D med kitobjektiv 18-55mm, ett fast objektiv på 50mm f/1.8, tre hoya-linser (ett skylightfilter till vardera objektiv + ett cir-polariseringfilter till fasta objektivet) och dessutom kameraväska och fjärrutlösare?
SÄG TILL!!!
Minneskort på 4gb ingår också. Jag glömmer alltid nämna det av någon anledning.

Okej? Då hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0