Hemska nyheter!

Jag fick ett hemskt besked idag förresten. Jag var och handlade med min mor och fick då syn på Kronans droghandel. Hur sjukt är inte det namnet egentligen? I alla fall så tänkte jag att det är dags att fylla på mitt lager med försvarets hudsalva, då jag endast har ett litet lypsyl kvar.

Så vi går in, och jag går direkt till platsen där de alltid har förvarats, men det finns ingen hudsalva så långt ögat kan nå! Jag frågar vad problemet är och farmaceuten (word of the day) säger att försvarets hudsalva bara finns på de statliga apoteken.

Ursäkta mig, men sades det inte att ingenting skulle förändras när apoteken blev privatägda förutom att det möjligtvis skulle förbättras litegrann? Jag är gravt besviken, må jag säga. Jag har förevigt tappat tron i Kronans droghandel.


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Ja, tell me about it!

2010-04-29 @ 10:50:42
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: mathy b

försvarets<3

2010-05-28 @ 12:13:51
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0