Fem bröd och två fiskar



Okej, ska försöka hålla igång den här bloggen på riktigt nu. Grejen äro denna att jag aldrig tar några kort nu för tiden. Jag tar inte med mig kameran när det händer roliga saker och jag fotar inte för fotandets skull över huvud taget. Och utan bilder av vad som sker i livet är det inte speciellt kul att blogga. Dessutom har jag blivit lite rädd för att dela med mig av för mycket saker som kan hållas emot mig i framtiden, så jag känner mig inte så peppad på det hela. MEN jag ska försöka, jag lovar.

Så här såg det i alla fall ut när jag bakade bröd för första gången i mitt liv. Jag vet, det blev liiite overkill med alla russin. Men russin är gott i bröd så jag bestämde mig för att glädjas åt mina prickiga bullar. Helt ärligt så var det nog det godaste brödet jag någonsin smakat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0