Välkommen till min nya blogg!

Hej. Jag startade om.
Men jag orkar inte ta itu med design and whatnot nu direkt. Dels för att mina IB exams börjar imorgon, och dels för att jag tycker den var rätt fin som den var. Jag gillar gult. Det är min favoritfärg.

Bulletpoint numero uno
: Det är inte jag som är into S&M and bible studies. Kan ni inte eran Belle and Sebastian? Om svaret är nej ber jag er vänligt men bestämt att på youtube eller spotify eller liknande söka efter låten If You're Feeling Sinister med ovan nämnda band.

Bulletpoint deux: Jag vet inte om jag har en andra bulletpoint på min agenda. Strukturerat tänkade? Finns sånt i verkligheten? Ytterst tveksamt. Men man kan ju inte vara en sån person som säger "Först och främst" utan att egentligen ha mer än en sak att säga, men säger det ändå för att poängtera det man har att säga extra väl.

Bulletpoint trois: Statement of intent kanske man kunde kalla detta stycke. Jag svamlar mycket och jag är väldigt oorganiserad. Så jag kan inte skriva saker på papper utan att det kommer bort. Jag har ungefär trettiosju post-its på mitt skrivbord med viktiga små anteckningar, men inte hjälper det. Det ligger nämligen fullt av papper ovanför dem. Så jag behöver en blogg. Men jag gjorde slut med min förra. Vi passade inte varandra länge. Växte ifrån varann, ni vet.

Så här är jag. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0