Jenny Lewis



Åherremingud. Jenny Lewis är bokad till Way Out West. Jenny Lewis, en av mina allra största idoler. Jenny Lewis, sångare i Rilo Kiley. Det är tack vare Jenny Lewis som jag började älska musik. Jag hörde Portions for foxes någon gång när jag var 14-15 vårar och insåg att det finns faktiskt bra musik i världen.
Jag måste åka till Way Out West.

Nu lyssnar vi på lite Jenny Lewis i olika former för att peppa!

Rilo Kiley - Portions for foxes
Låten som förändrade mitt liv.




Jenny Lewis - Acid Tounge
Den bästa på hennes nya soloskiva. Tyvärr live.




Rilo Kiley - Jenny, you're barely alive
Inte deras officiella video, tror inte dom har någon till denna låt.




Jenny Lewis - You are what you love
En bra liveversion. Tänk att se det där live liksom...




Okej, en till!
Rilo Kiley - Capturing moods
Igen, inte deras video.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0