Vad händer nu med mina sommarvisioner?



Höjdpunkten på min sommar blir inte av. Precis när jag höll på att planera för sommarens bästa plan, som innebär att spendera en vecka i Göteborg i en hyrd lägenhet med minst två av mina finaste vänner, leva ut Göteborgs nattliv till fullo samt spendera någon av dagarna i Slottsskogen i publikhavet på Jenny Lewis spelning, gjorde jag en hemsk upptäckt. Jag går in på Way Out Wests hemsida i jakten på uppdateringar om endagsbiljetter. Jag hittar ingen sådan uppdatering, däremot en liten notis om att Jenny Lewis ställt in sin spelning på Way Out West och på alla andra ställen i hela Europa.

Mitt hjärta hajade till. Det tog någon minut innan jag förstod innebörden av meddelandet. Nu har jag förstått. Min sommar är raserad. Att se Jenny Lewis skulle vara det största jag någonsin gjort, musikaliskt sett. Näst efter att spela på Sköna Gröna Grebo då, men att uppleva och uppträda är olika kategorier enligt mig.

Det här kommer ta ett tag att behandla. Men jag kommer klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0