Jag är uttråkad

 Mobil:

En finfin Samsung Soul, som den så fint heter. Är ju inte lika fin som min förra mobil som blev stulen (Samsung D500) men den duger!

Bakgrund:

Tråkigt nog en blom-/bärbild jag tagit.

Ringsignal: Placebo - Where is my mind
Meddelandesignal: Standard Samsung-signal.

Bild 1 i fotoalbumet:

Johan, Emelie och Olli på 55:an en kväll för länge sedan.

Senaste bilden i fotoalbumet:

HAHA. Ingen mening jag lägger in den för man ser inte vad det är. Tagen igår halv tre på natten.

Bild 10 i fotoalbumet:

Annas hår och Emelie på ett av våra TLBOB-rep.

Bild 20 i fotoalbumet:

Ute på Roxen.

Senaste sms:et i inkorgen:
So cool!!! Från Paulina när jag igår berättat en grej om min broders bröllop.
Första sms:et i inkorgen: Partyt blir på lördag så blir det lite mer folk, sprid ordet! Från Jocke, för någon vecka sedan.
Sms nr 10 (bakåt, från senaste smset) i inkorgen: Okej, smsa istället. Mattias om GPS-koordinater till kyrkan där bröllopet var.
Sms nr 20 i inkorgen: När åker du hit idag då? :) Från Martin.
Sms nr 30 i inkorgen: Carro, du såg Ludvig va? :o Från Anna.
Sms nr 50 i inkorgen: Haha, vadå dåligt? Från Viktor, om hans dåliga festattityd.
Senast skickade sms: Finns det någon frulle? Heh, till Mattias imorse.
Sista smset bland skickade sms: Men inte bättre än P&L va? ;) Vad händer därborta då? Till Viktor, om Hultsfred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0