Otroligt underhållande lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att filmen ”A Clockwork Orange” tog slut.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Snarkade i Martins nacke.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste min dagbok.
Det sista du sa högt: Sjöng med i A Camp’s ”Stronger than Jesus”.
Det senaste någon sa till dig: Minns inte.
Vad har du druckit idag: Vatten, cola, mjölk, varm choklad.
Vad var det senaste du åt: Potatismos.
Vad var det senaste du köpte: Hemligt.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Snöigt.
Godaste glassmaken: Rocky road, såklart.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, vad är det för töntigt uttryck egentligen? Jag hatar det. Jag tänker skriva ett inlägg där jag argumenterar mot detta uttryck någon gång i framtiden.
Sover du tungt: När jag väl somnat, ja.
Drömmer du mardrömmar: Ibland.
Trivs du med ditt jobb: Har inget. So yes.
Favoritklädsel: Finklätt!
Favoritlåt just nu: The Pogues – Fairytale of New York.
Vad ser du om du tittar till höger: Min adventsljusstake.
Vad gör dig glad just nu: Att det är lov!
Vad ska du göra härnäst: Tänkte sova lite faktiskt.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Lite halvorolig faktiskt.
Favoritgodis: Sånadära blårosa sura flaskor.
Kläder just nu: Jeansleggings och vitblårandig tröja.
Sommarplaner: Eventuell eurotrip, annars blir det väl någon festival.
Hur många kuddar sover du med: Fem-sex stycken.
Spelar du något instrument: Tamburin.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska.
Vad är viktigast för dig: Att ha hopp.
Är du kittlig: Svar ja.
Snarkar du: Nej, men har hört att jag skrattar i sömnen ibland!
Stjärntecken: Skytt.
Äckligaste insekten: Spindel!!!
Längtar du mest efter just nu: Att somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0