Mitt 2009 - part 1

Antar att det börjar bli dags att summera mitt 2009, nu när Nyårsafton står på tröskeln. Ett mycket fint år i det stora hela, tycker jag. Men känns ju lite tamt att bara skriva sådär, så här kommer en utförlig genomgång:

Nyåret ringdes in på en fest hemma hos Emelie med massor av härliga peeps. Vi åt middag, drack alldeles för mycket och sjöng singstar. När klockan slog tolv stod vi ute på balkongen och jublade.


Det största som hände i januari, förutom att jag upptäckte ett oerhört fiffigt program vid namn Poladroid, var en spelning på BQ. The Majority Says värmde upp och Guldgossen avslutade. Jag och Anna dansade tills vi föll ihop. Nästan i alla fall.


I februari började ångesten. Det var dags för individual oral commentary i Svenska och mocks började närma sig. Festkvällar ute i vimlet med fina vänner hjälpte dock.


På alla hjärtans dag hade jag planerat att ligga hemma och vara sur och deprimerad, men innan den planen hann sättas till verket ringde Alexandra och bjöd över mig på en singelkväll! Alex, Kakan, Micka, Johan och Micke förgyllde kvällen och även om vi började kvällen i stillhet hos Alexandra så avslutades den rätt så vilt någonstans inne på Platens.


I mars ville jag ta tag i fotandet igen, så vi ordnade upp en photoshoot! Olivia, Emelie och Sara fick vara modeller och det var så kul att vi sa att vi skulle fortsätta ha det som onsdagsaktivitet. Dock rann det ut i sanden och vi ordnade bara ett till foto-tillfälle.


En annan spännande sak som mars bjöd på var ett Star Wars-maraton. Under en kväll hemma hos Tobias såg vi (nästan) alla filmerna på raken! Dock var det ingen vaken i slutet av sjätte filmen.


I April bestod mina dagar mest av råplugg inför exams, samt jobb på Mattias båt. Det tyckte inte jag var så värt att dokumentera, så det har jag inga bilder på. Och nu har inte jag tid att skriva om resterande månader, så det får bli en cliffhanger helt enkelt.
To be continued. Ha ett fint nyår allihopa!

Kommentarer
Postat av: Olivia

åhhhhhhhhh. dessa bilder asså... vi skulle ju fortsätta med maratons också men blev ju inget av det. och photoshoot nu när det är snö! måste göras!!seriously:)

2010-01-11 @ 08:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0