Fem dagar



Jag sitter framför min fina nya dator, vilken inköptes för att hjälpa mig på traven med skolarbetet, och funderar. På tisdag börjar skolan igen. Ångest för vissa saker: Extended Essay, vårat 4000-ordsprojekt som skrivs över sommaren, ska lämnas in; dagarna blir fyllda av lektioner istället för massor dötid; stressen återvänder.

Samtidigt ska det bli riktigt skönt och riktigt kul att få börja igen. Jag börjar en ny klass, som jag redan nu tycker är bättre än min gamla klass som inte direkt var något att hurra för. Det kommer bli skönt att få in lite rutiner i livet igen efter två månaders slöande. Det kommer bli kul att träffa människor varje dag igen. Och det kommer bli riktigt kul att få nolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0