Känn ingen sorg för mig, Maxim

För sisådär ett halvår sedan började en klubb i stan vid namn Maxim med att ha karaoke-onsdagar. Jag bestämde mig för att alltid vara närvarande och se till att folk kände igen mig på stan som hon som brukar sjunga karaoke på Maxim. Så öppningskvällen såg jag till att några kompisar delade min positiva syn på scenlivet och vi gick dit. Flera fina låtar sjöng vi till, Håkan Hellströms Känn ingen sorg för mig, Göteborg, Arvingarnas Eloise och Jason Mraz I'm Yours för att nämna några. Jag kände att det här verkligen var hur alla uteställen borde se ut, glada miner och en scen.

Vi gick dit en gång till, sen rann det ut i sanden precis som allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0