Bulan



Igår var jag på Liseberg med min bror och tre av hans vänner. Förutom regnet, vätan efter att ha åkt fem i en stock på FlumeRide och en megastor bula i mitt bakhuvud efter att ha halkat och tagit fallet med skallen var den en underbar dag! Balder var som vanligt bäst, eftersom den ger mest upplevelse under en längre tid. Kanonen, Uppswinget och Uppskjutet hade varit värda om dom varade längre än tio sekunder.

Kanske är jag bara bitter eftersom jag fortfarande har ont i huvudet eller för att jag blivit ännu mer förkyld. Pappa tyckte sig se, med sina magiska ögon, att det var tillräckligt illa däran med mig för att jag skulle stanna hemma hela dagen och sova. Jag ansåg mig vara tillräckligt med viking att klara att repa med TLBOB inför Sköna Gröna Grebo dock.

Nu är det bara 18 dagar kvar till våran spelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0