En vanlig onsdag i maj



Såhär glad är jag idag! Inte egentligen, men ibland måste man försöka se det positiva i det negativa. Man ser nästan hur forcerad den där 'tumme upp'-gesten är, tycker jag. Den ser liksom motvillig ut.

Igår var det balgenrep på fem timmar. Jag tyckte mest att vi stod still och trängdes. Ser fram emot nästa femtimmarsgenrep på fredag! *tumme upp* Idag har jag ekonomiprov. Jag har inte haft någon exam på en och en halv vecka, så hela det där konceptet är helt förlorat för mig. Jag förstår inte hur allvarligt det är längre och därför har jag inte pluggat på två veckor ungefär. *tumme upp*

Jag ska försöka ta mig i kragen litegrann nu. Jag chansar på att protectionism finns med på provet, då det är ungefär det enda jag minns i någorlunda detalj, och pluggar på de största rubrikerna nu i en timme innan det är dags att dra. Det här kommer gå bra. *tumme upp* Och ja, jag brukar ha solbrillor på mig när jag sitter vid datorn/pluggar.

- - -

Hahaha! Såg just detta på dagens horoskop:

Skytten 23/11 - 22/12
Fäst mindre betydelse vid detaljer. I det stora hela kan du känna dig nöjd, och borde strunta i resten.

Tar det som ett tecken på att min största rubrikerna-pluggteknik kommer funka finfint!


Kommentarer
Postat av: Bella

Men du fina!

2010-05-28 @ 14:31:02
URL: http://disabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0