Some kind of superstar



Sitter för tillfället och lyssnar på Spice girls. Heh. Här om natten var det en dokumentär om Spice Girls på fyran som jag "råkade" titta på, eftersom jag inte var redo att sova riktigt än. Hade glömt hur många bra låtar dom faktiskt hade och rätt som det var satt jag och sjöng med samtidigt som jag tänkte tillbaka på det fina 90-talet.

Nyss uppdaterade en kompis sin facebook-status: Anna Zallin Magnusson lägger in bilder och lyssnar på Spice girls!

Är dom på väg tillbaka? undrade jag en stund. Och så tänkte jag att om hon kan, kan jag! Så nu sitter jag här och lyssnar på Spice girls och ska läsa Remains of the day. Två prima aktiviteter i sig, får se om dom funkar simultant!

Klicka här och här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0