Innan jag dör

 

Rätt många i min vänskapskrets vet om att jag har en lista på saker jag måste göra innan jag dör. Jag började skriva på listan någon gång i ettan på gymnasiet för att motivera mig själv om att uppleva saker och för att inge lite hopp om en fin framtid. Listan är full av olika punkter, en del handlar om platser jag måste se och andra om sånt som man bara måste uppleva. Några essentiella punkter:
- Hoppa bungeejump
- Åka Transibiriska järnvägen
- Bli ormbiten

Vissa saker har blivit borttagna från listan, då de inte var så seriösa eller för att jag slutat förstå det fina i just den upplevelsen, som till exempel:
- Förföra Kristian Anttila
- Pierca läppen två gånger till
- Byta namn till Äpple

Andra saker har redan blivit uppfyllda:
- Anmäla mig till donationsregistret
- Nakenbada
- Dricka absint

Nu är det inplanerat att bocka av ännu en livsviktig upplevelse, nämligen uppträda på Skylten! På fredag har TLBOB blivit erbjudna att spela på en tjejkväll på Skyltens fina scen, vilken vi stått framför och dansat åh så många gånger. Tanken på att vi ska spela på samma scen som Billie the vision och Anttila har gjort är riktigt skräckinjagande och helt underbar. Det kommer bli succé, precis som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0