Share my playlists

Som ni som har Spotify antagligen redan hört finns det en sida dedikerad till att dela med sig av fina spellistor, sharemyplaylists.com. Nu tänkte jag dela med mig av två av mina!

Get Psyched Mix - Har ni sett How I Met Your Mother vet ni nog var titeln på listan kommer ifrån. Barneys recept för en lyckad Get Psyched-lista är att börja med högt tempo och fortsätta med ännu högre tempo. Här finns bara bra låtar. Låtar med lite mer ös. Och med det menar jag att jag försökte hålla mig undan från låtar passande att dansa tryckare till. Men vissa låtar kunde jag inte motstå att lägga in ändå.

Yesterday - Kärlekssånger. I den här spellistan finns de flesta sorters kärlekssånger. Såna om lycklig kärlek, såna om olycklig kärlek och såna om kärlek som tagit slut. Njut.

Om ni inte har spotify tycker jag att ni borde, med alla medel, kämpa ert bästa för att skaffa det. Annars går ni ju miste om mina toppklassrankade spellistor och en hel del annat fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0